Roning er gode oplevelser i naturen, motion og socialt samvær.

Vi tilbyder roning i havkajak, inrigger og coastal både foruden kajakpolo. Som voksen medlem kan man deltage i træning og instruktion i alle klubbens bådtyper. Vi tilbyder desuden roning i romaskine hele året. Om vinteren tilbyder vi kajakpolo, tekniktræning for havkajak og svømmetræning i Kalundborg svømmehal.

Børn og unge i alderen 8 - 16 år kan deltage i juniortræningen. Her er der primært fokus på havkajak og kajakpolo.

I løbet af året er der fælles roture og madaftener i klubben.

Sådan kommer du igang

Du er velkommen til at komme ned og være med til træning 2 gange inden du melder dig ind.

Du er velkommen til dukke op til træning. Træningstiderne kan ses på siderne for de forskellige afdelinger.

Du kan også skrive til de ansvarlige udvalg. For coastal og inrigger kontaktes roudvalget. For havkajak og kajakpolo kontaktes kajakudvalget. For juniorroning kontaktes ungdomsudvalget.